Öne Çıkan Yayın

Nazım Hikmet / CEVAP

  CEVAP  O duvar o duvarınız,                 vız gelir bize vız! Bizim kuvvetimizdeki hız, ne bir din adamının dumanlı vaadinden, ne de bir...

6 Eylül 2020 Pazar

Sessiz Saat, Ahmet Günbaş


Sessiz Saat


Göç yollarında yanıldım hepsi bu

Gölgemle dolaştım biteviye

Kuşlarım topluca sonsuzu uçurdu

Bağışladım kanatlarımı dost diye diye


Dalgınlığımı çiğniyorum şu sıralar

Yenik askerlerle paylaşıyorum suyumu

Kelepir pazarlarda kırgın tezgahtar

Top top hüzünler satmaktan yoruldu


Uykusuzum uykusuzum uykusuzum

Çanlarınızda uğuldayan bir kibir

İçimin çatlaklarına sızıyor tadım tuzum

Ölüyü ağlatma seanslarınız başlayabilir


Sünepe bir ressamın elinde şimdi

Üç günlük ömrümün son rötuşları

Bulutlar hışımla göğsüme indi

Soluğum ürkütmüyor yokuşları


Yenice sürüldüm bahar katından

Kazandı savaşı yeldeğirmeni

Kirli galoşlarından sıyrıldığın an

Ölüm, ey sessiz saat, sobeledim seni


Ahmet Günbaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder