Öne Çıkan Yayın

Nazım Hikmet / CEVAP

  CEVAP  O duvar o duvarınız,                 vız gelir bize vız! Bizim kuvvetimizdeki hız, ne bir din adamının dumanlı vaadinden, ne de bir...

3 Temmuz 2021 Cumartesi

Nina Cassian / GÜZELSİN SEVGİLİM BENİM

 GÜZELSİN SEVGİLİM BENİM

Yağmurun perdesini ellerin geçer, 

Okşar gülüm damlaları ellerin, 

Ellerin incedir Anka'nın sekişinden. 

Güzelsin, sevgilim benim. 

Arıyor ellerin gecenin saçlarında 

Yanıp sönen ve altın hışırtısıyla 

Göğün sessizliğini dağıtan 

Minik yıldızları ... 

Güzelsin, sevgilim benim. 

Kar üstünde dolaşan ellerin, 

iki mavi iz bırakıyor, bir kızak gibi... 

Güzelsin, sevgilim benim. 

Yazla gidiyor ellerin, 

Gagaları açık iki turna sanki 

Akıyor, artık görünmüyor ... 

Nina Cassian (d. 1924) 

Türkçesi: Melike R.oman-Sennur Sezer 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder