Öne Çıkan Yayın

Nazım Hikmet / CEVAP

  CEVAP  O duvar o duvarınız,                 vız gelir bize vız! Bizim kuvvetimizdeki hız, ne bir din adamının dumanlı vaadinden, ne de bir...

6 Ağustos 2017 Pazar

DOĞADAN İSTEK - Nihat BEHRAM

 Fotoğraf
DOĞADAN  İSTEK 
Beni geçmişin dehşetiyle besle
Beni geleceğin öz suyuyla
Küpeler tak kulaklarıma kirazlardan
Mendilimi fesleğenlerle yıka.
Bana çılgın bir gürleyiş bellet
Yankısıyla kapan üstüme geceleri.
Benimle rüzgarları tanıştır
Gözlerimi boralara düğümle.
Beni kan kardeşi bilsin gözyaşların
Beni umudunla büyüle.
Bana ıssız gecelerden yıldız kaymaları sun
Beni ucu kıl birbirine sürtünen çakmak taşlarının.
Koynuma başakları yıkayan yağmurunla yağ
Kasıklarımı zeytin yapraklarıyla yenile.
Ben seni esir alayım şiirlerle
Sen beni kul bil kendine...
 Fotoğraf
Nihat BEHRAM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder