Öne Çıkan Yayın

Nazım Hikmet / CEVAP

  CEVAP  O duvar o duvarınız,                 vız gelir bize vız! Bizim kuvvetimizdeki hız, ne bir din adamının dumanlı vaadinden, ne de bir...

5 Nisan 2018 Perşembe

CEZA BU BİLİYORUM - Che GUEVARA

CEZA BU BİLİYORUM

Onu sevmeyi ben seçmedim ki
Bi an olsun aklımdan tanımadığım onu geçirmedim ki
Tanımadığım senin endamını yüreğime tattıran ben değilim ki
Karşımda birden beliriveren ve ardınsıra beni sürükleyen
Ben bilmiyordum ki
Suç bende demiyorum
Demiycem asla!
Bu derde düşmeden önce böyle ağır olduğunu.
Ben bilmiyordumki
Ben düşürmedim ki seni yüreğime
Ben atmadım seni benim bile giriş iznim olmayan zindanlarıma.
İkimizde çürüyoruz şimdi benim kör kuyularımda
Senin bundan bile haberin yok.
Cezalandırıldım biliyorum.
Bilmek neyi değiştiriyor ?
Bilmek istermisin YAR...
Hiçbirşeyi ; hiçi değiştiriyor
Kendi zindanlarımda çürüyorum
Kendi senli girdaplarımda kayboluyorum
Kendi benlik çatışmalarımda can çekişiyorum
Sana boyun eğmeyişim
Ve sensizde Olamayışım
Bu karmaşa beni tüketiyor.
 
Che GUEVARA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder