Öne Çıkan Yayın

Nazım Hikmet / CEVAP

  CEVAP  O duvar o duvarınız,                 vız gelir bize vız! Bizim kuvvetimizdeki hız, ne bir din adamının dumanlı vaadinden, ne de bir...

18 Ağustos 2018 Cumartesi

YALNIZLIKLAR 31. ~ Hasan Ali TOPTAŞ

YALNIZLIKLAR
31.

Ben neyi yalnızlık sanmıştım bir keresinde?
Sulardan bana akanı bilmiyordum o vakitler,
elmalardan, vitrinlerden, kapılardan 
ve bebeklerden bana akanı bilmiyordum.
Pencere camı çatlasa içimde 
bir cam fabrikası yıkılırmış bilmiyordum.
Güzelliklerim güzellikleriniz dendi, 
güzelliklerimi biliyordum.
Çirkinlikler varmış insanı büyüleyen, bilmiyordum.
'Gözün gördüğünü el, elin gördüğünü göz görmezmiş' bilmiyordum.
Nesneler adama tasma takıp gülermiş, bilmiyordum.
Bütün şarkılar aynı makamda okunur 
ayrı makamda dinlenirmiş 
ve susmak da bir şarkıymış, bilmiyordum.
Ben yalnızlığı ne sanmıştım bu keresinde?
Hasan Ali TOPTAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder