Öne Çıkan Yayın

Nazım Hikmet / CEVAP

  CEVAP  O duvar o duvarınız,                 vız gelir bize vız! Bizim kuvvetimizdeki hız, ne bir din adamının dumanlı vaadinden, ne de bir...

15 Temmuz 2017 Cumartesi

ÂGAPE ~ César VALLEJO

ÂGAPE
Kimse gelmedi bugün bana sorular sormaya;
kimse bir şey istemedi benden bu ikindi.
bütün o neşeli fener alayında.
Bir tek mezarlık çiçeği görmedim
Affet beni, tanrım: ne kadar az öldüm!
sorular sormadan bana, beni sormadan.
Herkes, herkes geçip gidiyor bu ikindi
Bilmiyorum ne unuttular, ellerimde
Aradığınız biri varsa, işte burada!
kalan bu fenalık yabancı bir nesne gibi.
Kapıya çıkıp,
Bütün ikindilerinde hayatımın,
bağırmak istiyorum herkese:
anlatamam ne kapılar kapandı yüzüme,
ve ruhum yabancı bir şeyle doldu.
Kimse gelmedi bugün;
ve çok az öldüm bu ikindi.
César VALLEJOFotoğraf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder