Öne Çıkan Yayın

Nazım Hikmet / CEVAP

  CEVAP  O duvar o duvarınız,                 vız gelir bize vız! Bizim kuvvetimizdeki hız, ne bir din adamının dumanlı vaadinden, ne de bir...

2 Şubat 2018 Cuma

YOL KENARINDA ~ Koray FEYİZ

YOL KENARINDA

süvarinin atı,kuşun kanadı, 
gülün yaprağı ka­dar yakındım sana, 
her gün su verilen bir pencere önü 
menekşesi gibi severdim seni.

her giden peşinde izler bırakır. 
ister kuma, ister suya, 
isterse de bir parça kâğıda yazsın…

izlerini okumak isteyecek biri yoksa eğer; 
rüzgar eser kum dağılır, 
güneş doğar su buharlaşır, 
yan­gın çıkar kâğıt külleşir.

ne paris gibi aşk kokusu var; 
ne moskova gibi fırtına,tipi,kar 
havada gizli,tehlikeli ve çarpıcı bir elektrik. 
çantam harita dolu olmasına rağmen 
yönümü kaybediyorum.

hep kırılmayı beklediğim yol kenarında 
yolu seyrediyorum yine de 
çok şey anlatır gibi yaparak, 
hiçbir şey anlatmadan sanki.

gidemediği için mi kalır insan, 
yoksa kaldığı için mi gidemez?

kırık değilim,umutluyum hatta 
birkaç kez düştükten sonra, 
artık dizlerim alıştı kabuk bağlamaya.

süvarinin atı,kuşun kanadı, 
gülün yaprağı ka­dar yakındım sana, 
her gün su verilen bir pencere önü 
menekşesi gibi severdim seni.
Koray FEYİZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder