Öne Çıkan Yayın

Nazım Hikmet / CEVAP

  CEVAP  O duvar o duvarınız,                 vız gelir bize vız! Bizim kuvvetimizdeki hız, ne bir din adamının dumanlı vaadinden, ne de bir...

29 Mart 2018 Perşembe

ZİYARETÇİ ~ Marina TSVETAEVA

ZİYARETÇİ
Ey benzeşim ziyaretçi,
Bakışların yine yerde,
Bir zamanki o ben gibi.
Ama sen dur, sus ve bekle.
Şakayık ve gelincikler
Arasından bak ve oku
Marina'ydım bir zamanlar
Yaşamım çok kısa oldu.
İçersinde bulunduğum
Bu mezardan hiç korkma sen'
Ben de vardım, gülüyordum,
Hatta gülmem gerekmezken.
Dalga dalgaydı saçlarım
Kanım ateşten de sıcak.
Bu dünyada ben de vardım!
Ey benzeşim, halime bak!
Otları temizle biraz
Orda çilekler var gizli
Mezarlıkta bulunamaz
Onlar gibi lezzetlisi.
N'olur artık surat asma
Ve başını biraz dik tut;
Beni kolayca anımsa
Sonra da kolayca unut.
Altında parlak güneşin
Sen ki, sanki altındansın!
Topraktan yükselen sesim
Seni sakın korkutmasın.
 Ä°lgili resim
Marina TSVETAEVA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder