Öne Çıkan Yayın

Nazım Hikmet / CEVAP

  CEVAP  O duvar o duvarınız,                 vız gelir bize vız! Bizim kuvvetimizdeki hız, ne bir din adamının dumanlı vaadinden, ne de bir...

22 Mart 2018 Perşembe

BENİMSİN...~ Che GUEVARA

BENİMSİN...

Yüreğim yanında yağmur dolan bir dalga kadar coşkulu,
Güneşin ışıklarıyla parıldayan bir deniz kadar huzurlu olsaydı
İzin verseydin nolurduki gece tamam deseydin ne olurki....ne?
"gel yar" tamamyar "

Güzel gözlü yarim gözlerinin elinden,
Gökyüzündeki samanyoluna
Hani şu hayal olduğuna inanılan samanyoluna kadar ilerliyorum
Yine ne gelirse razı oldum yaradana güvenir gibi güvendim
Gizli köşemde güvenmeni bekledim.
Dillerim fırtına koparsa da,
Gözlerim med- cezir yaşatsa da,
Martılar semanda deli deli uçsa da,
Bırakmasın ellerimi diye yalvardım hep mevlama ama olmadı olmadı....

Mayası insan olan insan dım sadece
Tek farkım ölümüm olurdun
Her dakika öyle bağlandım sana
Çıkar yolu yoktu ben istemedim böyle olsun ama adına yazı derler demi bebeğim bunun...
Aynı gökyüzüne serilmiş birbirine yabancı iki yıldız olduk
Sen, ay ışığıyla dans eden yıldız olmuşken;
Ben gecenin tüllerine yüreğiyle tutunan ve her an kaybolmaya hazır bir yıldız oldum.
Bir gece kaysam da gökyüzünden ben hep sende olacağım sevgili.
Çünkü biz seninle yaşadığımız hayat kadar yalan,
Ölüm kadar gerçektik...
Hep en değerlimsin...
Ve başkasının kollarında da olsan benimsin,
Sen benim BEN dediğim yüreğimsin...
Olsanda olmasanda benimsin.!
Gerçeğiz en az ölüm kadar...
Yokoluş kadar.
Bir gece kaysam da gökyüzünden ben hep sende olacağım esmer yarim.
Çok uzaklardada olsan.

che
(Şuandada aramızda 850km var ama gel gör ki yüreğime sor ki bedenime sorki
benden ziyade benden içerde
benden bana daha yakınsın)
Che GUEVARA


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder